Lilla julafton

23e december. Lilla julafton. Och Adams första namnsdag! Det blir mycket firande i december för honom, hans andranamn firades för några dagar sedan!

Vi är nu hos mina föräldrar ute i det bohusländska kustbandet. Vi kom iförgår och var på resande fot största delen av gårdagen. Geocachade ner över Orust och Tjörn och stannade på middag hos en god vän till oss båda. En toppendag. Adam var med om sin 50e geocache, bra jobbat på sex månader! Idag fanns ytterligare en.

Julkänslan är noll och inget. Här är grått. Sådär grått som det bara kan vara i december på västkusten. Det blåser och småregnar lite då och då. Tallen står utanför huset och väntar på att bli inhämtad och påklädd. Sillen ligger i sin lage och hur den gravade laxen mår är okänt. En helt vanlig jul i min familj med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

GOD JÚL!

2011-12-24 @ 09:07:12
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Var faktiskt ganska skönt att lämna grådasset på västkusten och åka upp till snön. Samtidigt, alla jular har sin charm och jag kan tänka mig att det är trevligt att träffa din familj =) Är din sambo också från västkusten?

Föresten, vad är geocache?

God fortsättning från Norrland

2011-12-25 @ 17:32:44
URL: http://masksandunions.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0