Vitaminkick

Jag gjorde en sådan sjukt god smoothie imorse. Jag fotade den. Och nu sitter jag här och datorn vägrar hitta minneskortet trots att det sitter korrekt i kortläsaren. Hur som helst, den var lite rödorange och jättesomrig och god.


2 dl apelsinjuice
1 dl frysta mangoträningar
1/2 dl frysta hallon
4 st frysta jordgubbar
1/2 banan

MIXA!

När jag tog första klunken blev jag förvånad över hur god den var. När jag tog andra klunken tänkte jag att det vore nog gott att spetsa den med lite mangovodka. Sånt ska man inte tänka på när klockan är sju på morgonen. Och man ska definitivt inte tänka på sprit klockan sju när man är gravid. Men nu gjorde jag det så jag överlämnar det till någon annan att testa. När jag får dricka alkohol i höst igen är frozen-säsongen förbi...

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag försökte träna hemma, men tröttnade snabbt. Jag behöver ett gym!!!!

2011-04-13 @ 10:04:23
URL: http://saratilling.se
Postat av: Linda

Det lät ju sjukt gott! Borde funka fint med lite bubbel i det där också. Kanske måste testa... :)

2011-04-13 @ 10:13:11
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0