Vecka 32

Vi går in i vecka 32 idag. Tiden går så fort. Om ungefär två månader har vi en bebis! Det är helt ofattbart! Det kanske börjar bli dags att planera ett och annat. Snart kan vi inte säga det är lugnt, det är långt kvar. Men hur mycket måste man planera? Spjälsäng har vi redan en. Vi har dock tänkt att måla om den eftersom någon (läs jag) har gnagt lite på kanterna. När jag var liten alltså. Projekt ommålning är det dock sambon som är ansvarig för och han är på Nordsjöns oljefält. Gravida skulle tydligen inte måla med lösningsmedelsbaserade lackfärger... Vagn har vi redan valt ut en, ska bara få tummen ur att beställa den också! Och allt annat kan man ju köpa i princip vart som helst, när som helst. Så jag lutar mig tillbaks och tar det lugnt ett tag till. Det är ju trots allt rätt lång tid kvar!
Nej, det här med stress har aldrig riktigt varit min grej...

Gårdagskvällens flodhäst med en leopard runt halsen


Kommentarer
Postat av: Sambo-togern

2011-04-09 @ 11:00:15
Postat av: Sambo-tigern

Mums! Jättefin!

2011-04-09 @ 11:01:15
Postat av: anne

Vaddå flodhäst!?!?!



Du är ju bara såååå fin!!!



Jag såg då ut som Muminmamma, kanske inte med första banet men definitivt mer nr 2 och 3...

2011-04-09 @ 16:52:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0