Teknikanalfabet

För några veckor sedan köpt jag en sån där flashig pettelefon. Det blev en HTC Wildfire och nu lyckas jag svara i den de allra flesta gånger den ringer. Jag gör framsteg hlt enkelt! Men rent generellt är jag inte så bright när det kommer till ny teknik. Hänger väl ihop med min höga grad av ointresse. Hur som helst så har jag ett problem!

Om man spelar in en film med kameran i telefonen och vill klippa lite i den, typ att det bara var början eller mitten eller slutet som var bra, kan man göra det? Finns det något program i telefonen? Finns det något på Android-Market? Eller kan man göra det i datorn? Tar tacksamt emot tips och råd och hjälp!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Den där telefonen kan inte jag hjälpa dig med iaf. är en Iphonenörd hihihi

2011-04-06 @ 12:56:05
URL: http://saratilling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0