Partnerföretag

Om ett par veckor skall vi skriva ett projektarbete värt 7,5 hp om hälsofrämjande arbete. Vi får själva välja företag och i vår lilla grupp har vi lite olika förslag. Då vi har lite varierande bakgrund, och är i åldrarna 19-36 år, har vi enats om att det vore kul att skriva tillsammans med ett företag ingen av oss har insikt i. Så valet föll på djursjukhuset här i stan. Jag ringde dem förra veckan med hon som var ansvarig var out of office och receptionisten sa att hon var mycket svår att få tag på och att vi gjorde bäst i att skicka mail. Sagt och gjort.

I fredags morse mailade jag, presenterade mig själv samt gruppuppgiften. Berättade ungefär vad den innebär samt vad syftet med den är. Sen dess har det varit knäpptyst. Mina kontaktuppgifter står i mailet men inboxen är tom och telefonen tyst. Jag försökte ringa igår igen men hon gick inte att få tag på. Så, vad göra nu? På fredag skall projektplan, med företagsval, vara inne...

Det finns ett annat djursjukhus, ett större, cirka en mil utanför stan. Det ligger ju rätt högt upp på listan över tänkbara företag. Men det känns dumt att höra av sig till ett nytt företag innan man fått svar från det andra. Om jag hör av mig till det andra djursjukhuset, och de tackar ja till att samarbeta med oss under denna studie, kommer det garanterat komma ett mail om att det första djursjukhuset också vill vara med. Eller? Fungerar det inte så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0