Morgonpromenad

Nu när våren börjar komma smygande och det kompakta mörkret är ett minne blott böjar lusten till morgonpromenader komma tillbaks. Nu vet jag visserligen inte om det räknas som morgonpromenad när klockan börjar nära sig tio men ändå... Det är nästan lika grått ute idag som igår men jag chansar. Så av med morgonrock och på med hurtbulleoutfit. Let's go!


Grå promenad i höstas.
Observera dock att gräset var grönt (vilket det snart är igen)
samt att jag hade en jacka som passade (vilket jag inte kommer ha än på några månader...)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det härligt med lite ljusare tider! Jag själv gav mig ut på en jogging/promenad imorse...men det var nog de värsta 60 min jag gett mig ut på tror jag. Envisheten tog överhand och jag slutförde min runda på 60 min...men fy vad jobbigt:)

Haha, sådana dagar ska det väl vara ibland:)



Sv: Men visst är det roligare att inte veta vad det blir, skulle jag tycka iaf:) Har ni funderat på namn också?



Kramar

2011-04-02 @ 11:47:12
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0