Graviditetsdemens del 2

Igår när jag öppnade paketet från Discshop stod det makuleras på inbetalningskortet. Jag förstod ingenting. Vadå, behövde jag inte betala? Det lät ju helt enkelt för bra för att vara sant. Och som den ärliga människa jag är så ringde jag till deras kundtjänst för att förhöra mig om att allt var i sin ordning.

- Discshop, du talar med Kristina.

- Hej! Mitt namn är Anna och jag har precis mottagit en faktura från er men det står att den skall makuleras?

- Kan jag få ditt personnummer.

Knatter, knatter och ett hummande från denna Kristina.

- Du har redan betalt skivorna, det är därför det står att inbetalningskortet är makulerat. Det är bara ett kvitto.

- Vadå? Har jag redan betalt?! Innan jag fått skivorna?!

Här någonstans trodde jag att grisar precis lärt sig att flyga. Hur var det möjligt att betala innan man fick hem paketet?

- Jaaa, du har betalt med VISA-kort på nätet.

- Jahaaaa! Jag betalade alltså när jag beställde skivorna! Nu är jag med!

Ibland är man smartare än annars... Hoppas jag förgyllde Kristinas dag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...jag skulle kunna göra precis samma sak själv, dock så kan jag inte skylla på graviditet...hehe!



Hoppas allt är fint annars! Fin plantering du gjort!



Ha det gott!

Kramar

2011-04-05 @ 15:22:37
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0