Testa löpsteget

Smärtan i bröstet är mycket bättre idag så nu ska jag ut bland de regntunga skyarna och testa löpsteget. Blir en kort runda i lugnt tempo, ska inte försöka slå några tider utan bara känna efter hur det känns i kroppen. Det har varit jobbigt att inte kunna träna på hela veckan. Känns som om jag lever så onyttigt. Samtidigt så vet jag att det här är mer än bara en bantingskur, det här börjar bli en livsstil. Har jag ont så betyder det något. Kroppen säger ifrån och jag lyssnar. Men nu ska det bli skönt att komma ut en stund.

Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Hoppas du njöt av att få komma ut :D

Postat av: Cinderella

När är det du ska till läkare? Kände du något av bröstsmärtan när du sprang? Jag förstår att du blir rädd när du känner av det.



Vet du om att det inte går att kommentera på flera av dina senaste inlägg? Försök att publicera dem igen så kanske det går! :)

2010-09-16 @ 21:14:37
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Cinderella: Har fått en läkartid på tisdag. Idag har jag inte kännt något alls. Inte när jag sprang, inte före, inte efter. Konstigt att det försvann bara sådär? Men ska gå till läkaren även om det känns bra på tisdag...

2010-09-16 @ 22:31:19
URL: http://landkrabba.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Och just det, tack för tipset om kommentarerna, hade ingen aning om det! Har uppdaterat vissa inlägg så nu kanske det funkar...

2010-09-16 @ 22:32:23
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0