Smärta

Har idag haft en konstig smärta på vänster sida i bröstkorgen. Det är ingen träningsvärk. Känns mer som om någon kramar om något där inne riktigt hårt. Stundtals har det gjort så ont att jag knappt kunnat röra mig utan att grimasera. Kan inte bestämma mig för om det gör ont innanför bröstbenet, i hjärtat, eller om det är i själva bröstet. Bestämde mig för att ta det lugnt i alla fall. Ingen träning idag. Har myst med sambon istället och ätit pizza. Har ingen ångest alls över det. Jag bestämde mig för när han åkte ut för en månad sedan att jag skulle få äta pizza först när han kom hem. Och det löftet höll jag! Och jag åt inte ens upp hela, det tror jag aldrig har hänt innan!

Nu blir det sängen och hoppas att smärtan i bröstet försvunnit till imorgon. Känns lite oroligt att ha ont där när jag inte har någon som helst aning om vad det beror på. Är lite lätt hypokondriker så jag har funderat på allt från hjärtinfarkt till brutna revben. Inget av det känns så troligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0