Nervös

Imorgon är det måndag och det innebär en ny invägning. Är lite nervös inför det. På det stora hela har veckan varit okej men jag har slarvat lite med maten, speciellt luncherna och annat onyttigt så som godis och vin har åkt ner i magen. Godiset var visserligen något jag verkligen valde att äta och valde dessutom en barnpåse bara för att inte äta för mycket men ändå. Träningen har gått bra den med men det känns som om jag inte tränat så mycket. Kan bero på att innan skolan började så gick jag promenad nästan varje dag plus ett träningspass utöver det. Har bara haft en vilodag den här veckan så så farligt kan det väl inte vara? Eller? Imorgon får jag svaret...

Är ni nervösa inför er sammandrabbning med vågen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0