Lite onödigt vetande om mig

Snodde den här listan härifrån.

Ja, jag har tråkigt. Försöker plugga och kolla på valvakan men det blir mest dator...

1. Hur gammal är du om fem år? 31
2. Vem var den sista du träffade? Bortsett från sambon som ligger bredvid mig i soffan var det hans föräldrar
3. Hur lång är du? 174 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? I rymden finns inga känslor
5. Vem ringde du senast? Sambon
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var ju dumt men då slutar vi tidigt imorgon! Till en klasskompis
7. Vad är dagens planer? Kolla valvakan och somna i hyfsad tid
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I midsomras
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, men jag har haft en katt
14. Vilken är din favoritplats? Vilken klippa som helst i solnedgången
15. Vilken plats föredrar du minst? Security-kontroller på flygplatser
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I den stad jag bor tillsammans med min sambo och förhoppningsvis barn
17. Vad skrämmer dig? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Alan i 2 ½ Men
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, har till och med ett par hemma hos föräldrarna
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två när jag sover
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt? Jag har jobbat som fiskare och sjöman så ja, sjösjuka är en arbetssjukdom :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Är ett riktigt barfotabarn
26. Är du social? Oftast :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry Cookie Dough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus
29. Tycker du om kinamat? Nja...
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, te eller kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Snurrar runt ganska mycket
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av kramar, tugummi och Lypsyl
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor och god mat
42. Äger du dyra smycken? Ja, min fina förlovningsring
43. När känner du dig lycklig? När jag får vara med människor jag älskar
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snus
45. Vem är den roligaste människan du känner? En flintskallig sjöman
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på höger pekfinger
47. Vad har du för ringsignal? Brandman med 250 kg kärlek
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog sparat något...
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ju ingen än!
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag kan byta olja i en utombordare
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, kör alltid för sakta :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på att läsa Caiprina med Döden just nu
54. Läser du dagstidningen? Precis börjat prenumerera på lokaltidningen :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? I bilen?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar sällan på radio med P4 står på i köket ibland
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar inför tentan
59. När var du i kyrkan senast? På ett barndop i mitten på augusti
60. Vilka personer utmanar du? ALLA SOM LÄSER!!

Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Alltid roligt med sånt här :)

Postat av: emsut



Jag gillar bättre att sms än att ringa.. fast det beror ju på till vem :)



SV: Tack så mycket :)

2010-09-20 @ 00:20:28
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hihihi, arbetssjukdom, jag vet inte varför, men det låter jätteroligt!

(har spyfobi)

2010-09-20 @ 15:45:46
URL: http://makeovermadness.blogg.se/
Postat av: Thea

Roligt att få veta lite mer om dig.:)

2010-09-20 @ 17:10:02
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0