Lång dag

Är så nöjd och glad efter den här invägningen. Det är tre veckor sedan jag vägde mig första gången (mitt nyttiga liv började en vecka innan vågen införskaffades) och jag har gått ner nästan två och ett halvt kilo! Vissa dagar känns det som om allt står stilla men när jag tänker på det ur det här perspektivet så ja, jag har gått ner 0,8 kilo i veckan i snitt och det är inte fy skam. Nu gäller det bara att fortsätta kämpa på!

Blir en lång dag idag, ska träffas i skolan klockan elva för att börja med grupparbetet på allvar och sen har vi föreläsning fram till halv fem. Suck och pust. Får se om jag överhuvudtaget orkar gå till gymmet ikväll! Har i alla fall förberett en matlåda med kraftfoder till lunch. Fullkornspasta, tonfisk och ägg. Och lite grönsaker och dressing. Det ska man väl stå sig på ett tag? Inte världens roligaste men det får duga...

Hoppas ni alla får en underbar måndag! Vad är era planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0