Lättnad

Idag kom tentaresultatet på tentan vi skrev för fyra veckor sedan. Det var den första tentan för mig på några år och jag har funderat på hur det gick. Jag tyckte att själva ämnet, organisation och ledarskap, var riktigt intressant men var ändå osäker på om min studieinsats varit nog. Jag lade inte alls lika mycket tid som många andra på att plugga men det har jag å andra sidan aldrig gjort... Hur som helst kom resultatet idag och jag klarade den! Vilken lättnad. Ingen omtenta för mig! Det ska jag fira med scones och te. Min vän J är på besök från Kalix så han kommer över på kvällsfika. Har inte träffats på tre eller fyra år så vi har en del att catcha up... Livet känns riktigt bra just nu. Hoppas bara att marknadsföringen gick lika bra... Men det har jag väldigt svårt att tro. Men jag hoppas, det vore pest och pina att behöva läsa dom där förbannade böckerna igen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!! Kanon ju :) Som tur är så hade vi aldrig tentor i organisationsteorin och marknadsföringen.

2010-10-21 @ 09:12:07
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0