Fredag

Äntligen fredag! Men denna vecka är inte slut riktigt än för mig eftersom jag har tenta imorgon. Varför läggs egentligen så många tentor på lördagar? Är det bara jag som tycker det är taskigt? Men imorgon efter klockan ett är jag ledig! Har inga planer alls för söndagen. Hoppas dock på vackert väder så jag kan ta en lång härlig höstpromenad med någon av mina sjödamer... Efter tentan imorgon blir det bowling och middag med några tjejer i klassen. Ska bli kul men det känns lite ovant att bowla och gå ut nykter. Är även bjuden på förfest hos ett gäng tjugoringar i klassen men det hoppar jag över. För att umgås med fulla tjugoåringar måste jag själv vara berusad. Punkt. Men efter nästa tenta kanske?

Inflammationen känns mycket bättre nu vilekt är skönt. Kan röra mig nästan helt normalt. Det enda som gör lite ont är att ta djupa andetag och vissa snabba rörelser som att slänga sig ner i sängen eller rulla runt. Skönt att snart slippa alla tabletter. Och då håller jag tummarna för att det inte kommer tillbaks!

Nu blir det lunch på stan med ett par tjejer i klassen och sen lite plugg.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0