Första middagen ensam

Har precis ätit middag. Ensam. För första gången på en månad. Det är hemskt. När jag var singel tänkte jag inte så mycket på det. Jag kokade ihop något, slängde i mig det och så var det klart. Nu hatar jag att äta själv. Aldrig att jag känner mig så ensam som när jag handlar, och lagar, mat till en person. Helst hade jag velat strunta i maten idag. Hälla i mig en shake eller två och sen dra täcket över huvudet. Men det vore ju att ta en genväg, att skjuta på det jobbiga. Så middag fick det bli. Inget avancerat. Bönpytt med halloumi. Och marknadsföringsböckerna som sällskap. Jag saknar min sambo...

Kommentarer
Postat av: Warrior

Vad jobbigt att vara utan sin sambo! Gaah skulle bli galen! Min sambo var iväg på resa med grabbarna och sov borta en natt - well, jag somnade runt 06 på morgonen och hade ont i magen hela natten.. haha. Du får krama täcket!

2010-10-13 @ 21:01:53
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0