Död bäver

I några dagar har det varit något som luktat i lägenheten och imorse insåg jag vad det var. Det var en död bäver i diskhon! Nä, okej. Inte riktigt. Men det luktar som en! Antagligen ligger det några matrester som fastnat någonstans i röret innan vattenlåset och det stinker. Och vad passar bättre som fredagsnöe än att utrota döda bävrar? Ner på ICA och beskrev situationen. Ja, jag sa till killen att det luktade död bäver i lägenheten. Han föreslog kaustiksoda. Känn på ordet. K-a-u-s-t-i-k-s-o-d-a. Kaustiksoda. Det låter effektivt. Det låter starkt. Det låter frätande. Det låter som något som dödar döda bävrar. Om en halvtimme ska jag spola vatten i vasken och hoppas att bävern är död och borta för all framtid!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag klarar verkligen inte av nåt som luktar illa i köket. Det är en av dom värsta saker jag vet...

2010-10-29 @ 19:00:19
URL: http://makeovermadness.blogg.se/
Postat av: emsut.



"Det var en död bäver i diskhon!"



Där skrattade jag för mig själv. Hoppas du lyckas med att döda den döda illaluktande bävern!

2010-10-29 @ 20:20:38
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0