Svettiga naglar?

Jag har alltid tyckt att nagellack luktar gott. Gillar även lukten av spritpennor och aceton. Kan till och med tycka att vissa färger lukter gott. Men mitt nagellack luktar konstigt idag. Det luktar svett?! Samma nagellack som jag brukar använda, ett svagt rosa, luktar svett. Eller är det mitt luktsinne som har blivit lite hormonskadat? Jag skulle nästan tro det. Har i några dagars tid tyckt att bensinavgaser luktar fantastiskt gott och förbannar dödskylan för att jag inte får känna lukten av mopedavgaser. Tvåtaktsavgaser. Mopeder, utombordare, motorsågar. Mmmm... Snart börjar man väl sukta efter betong och krita också...

Ni som är eller har varit gravida, hade ni några konstiga cravings eller lukter ni älskade/hatade?

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Mmmm det händer något med lukt- och smaksinne. När jag väntade första barnet blev jag galen i champinjoner på burk. Minns att jag kunde gå upp ur sängen på natten och äta direkt ur burken! Inte särskilt nyttigt. Skulle inte kunna tänka mig att äta champinjoner så i normalt tillstånd.

2010-12-23 @ 08:18:48
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0