Midadg med tjejkompisarna

Redo för middag med några tjejkompisar. Ska bli mysigt och jag är faktiskt lite nervös, ingen av dom vet att vi väntar barn men idag ska jag berätta! Är helt övertygad om att dom kommer bli glada men jag tror att dom kommer bli förvånade. På något sätt känns det ibland som att man förväntas göra karriär, bli någon superwoman innan man skaffar barn. Jag har nästan 300 högskolepoäng så jag har all tid i världen på mig att göra karriär. Har väl cirka 40 år av mitt yrkesverksamma liv kvar...


Kjol från Gina med resår i midjan. Då kan man eh, äta mycket :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: haha nej det har varit lite tajt om tid för bloggen idag :) haha. Tycker absolut du borde testa några :)

2010-12-11 @ 23:29:55
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0