Mammajeans

För ett par veckor sedan köpte jag mina första mammabyxor. Jag tror det var dagen efter ultraljudet. Jag behövde dom inte men jag ville ändå ha ett par, för att bli påmind om att det faktiskt växer något inom mig och en dag kommer jag inte få plats i mina byxor. Jeansen har hängt oanvända i garderoben sedan dess, med prislapparna på, men idag plockade jag fram dem. Dom är så sköna! Jag vill aldrig mer ta av mig dom här brallorna!

Jag behöver fortfarande inte ha mammajeans. Alla mina byxor går att knäppa, många är till och med för stora på grund av att jag under sommaren och tidig höst gick ner cirka 13 kilo. Även att jag vill ha nya byxor så har jag inte köpt några. Vad är det för mening med att köpa ett par jeans när dom ändå kommer vara för trånga om ett par veckor? Därmed så är det mer eller mindre hängröv på alla mina byxor... Mammajeansen sitter som en smäck. Ser lite knöligt ut över magen men det är inget som syns med en kofta över. Tyvärr så döljer även koftan min snygga jeansrumpa men man kan ju inte få allt här i världen!

I'm of to school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0