Julafton!

Dagen som jag längtat ett år efter! Jag älskar julen! God jul på Er! Hoppas ni har det bra runt om i landet. I Bohusläns yttersta kustband skiner solen och termometern visar fjorton minusgrader. Det blåser och kinderna är röda efter en promenad i samhället. Några julklappar är redan öppnade. Av min fina sambo fick jag ett vackert silverarmband och en låda med olika parfymer från Victoria Secrets. Har redan hittat ett par favoriter. Han fick ett Nintendo DS XL av mig vilket efterföljdes av smset Oj! Wow! Vilken megapresent! Satt med ett stort leende långt efter. Det är otroligt kul att ge bort något som blir så uppskattat, det värmer.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Det är såååå orättvist! ;-) Här har Du fått parfymer av Victorias Secret! Jag har en favvo där som heter Amber Romance och den får jag inte tag på i Sverige förstås. Nästa unge som åker utomlands ska få köpa en stor flaska åt mig!



Synd att inte det märket finns att köpa i Sverige, men jag antar att de går att få tag på på nätet.



Ha en fortsatt trevlig helg!

2010-12-26 @ 08:26:02
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0