Hemlängtan

Jag fick ett mindre breakdown igår. Jag grät och var helt otröstlig. Det kändes som om hela världen var emot mig. Jag ville ställa mig upp och skriva det är ingen som förstår mig för det var det inte. Jag längtade hem. Jag längtade hem till Kalmar något så fruktansvärt. Jag var lite optimistisk när jag bokade biljetterna och bestämde att jag skulle vara här drygt en vecka. Idag har jag bokat om min biljett. Jag åker hem imorgon. Jag är lycklig. Jag är harmonisk. Och framförallt så har jag slutat gråta!

Kommentarer
Postat av: anne

Det blir nog gott för dig att komma hem, hem till dig och din sambo, där har du ditt liv idag.



Hoppas hemresan blir enklare än resan dit.

2010-12-30 @ 22:17:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0