Trött

Imorse var det kämpigt att ta sig upp. Hade svårt att somna igår, vet inte varför. Har sett i era bloggar att det är många andra som har svårt att sova. En tanke ploppade upp inatt, det kanske är fullmånen?! I mitt fall tror jag visserligen att det är allt som rör sig i huvudet. Dåtid, nutid och framtid.

Nu är det på med lila pannband igen och ner på stan. Skulle vara någon studieförberedande föreläsning. Vet inte vad det ska handla om men det verkar ju rätt vettigt. Kanske. Jag vet inte. Jag är glad om jag orkar ta mig ur morgonrocken inom den närmsta kvarten!

Appropå något helt annat. Satt och kollade igenom mina gamla inlägg igår. Idag är det dag 17 i Mitt nya nyttiga liv och under dessa dagar är det bara en dag som jag inte har haft träningskläderna på! Jag räknar promenader som motion också, även om dom kanske inte ger lika mycket som intervallträningen eller joggingen. Blev förvånad över mig själv. Vad flitig jag har varit! Men idag blir det nog vilodag, alternativt simning. Känner en svag smärta i benhinnorna så det är ingen idé att snöra på sig skorna och förvärra den...

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Ja, en del menar ju på att de påverkas av månen, men inte jag, för mig är det bara stor festplanering och sonens flytt och påbörjan av universitetsstudier.



Du är verkligen på när det gäller träning och det är inspirerande! Jag känner av ena knät idag, knät på samma ben där jag fick skoskav av gamla skor i¨år, jag måste ha gått på något skumt vis...

2010-08-25 @ 13:25:30
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Var ju tvungen att titta in och se vem som har kommenterat. Roligt att läsa din blogg och bli inspirerad. Vi verkar ju båda vara på gång mot våra nya liv! :)

2010-08-26 @ 10:57:20
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Tack för era snälla kommentarer! Dom värmer verkligen!

2010-08-26 @ 11:39:44
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0