Träningskläder

Blev en tur på stan med sambon. Skulle kolla på ett par nya joggingskor men kom hem med en helt ny träningsgarderob så nu har jag verkligen inget annat val än att börja träna... Blev två par trekvartsbyxor i olika modeller, ett par shorts, fyra linnen, ett par joggingskor, några par strumpor och en ny sportbehå.

Sportbehå är det värsta att köpa. Det, och skorna, är ju det viktigaste att ha vid träning. Flashiga kläder behöver man inte även om jag känner mig mer bekväm på gymmet om jag har något hyfsat snyggt på mig istället för ett par sletna mjukisbyxor och tröja med en rederi-logga på. Men sport-behå då. Finns det några som sitter riktigt bra för oss med stor, tung och hängig byst? Läste ett test någonstans på internet och memorerade de behåar som fick bäst betyg och som skulle passa oss med större byst. Inte en enda av dom passade! Slutade med att jag köpte "min" vanliga, en behå från Stay In Place som visserligen håller tuttarna hyfsat på plats men som skaver in i nacken. Att bära runt på två gigantiska bröst är påfrestande. I dagsläget har jag 80H. Om det är någon som vet om det finns sportbehåar i så stora storlekar mottager jag tacksamt tips!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för alla härliga kommentarer! :) iForm hade ett tag ett test på sportBH:ar, ska leta fram numret och vilka som var bra för större byst, borde nämligen själv skaffa fler och har ingen aning om vad som är bra eller dåligt :)

2010-08-16 @ 14:54:10
URL: http://sumomorsan.blogspot.com
Postat av: Landkrabba

Tack för tipset! Ska kolla upp det!

2010-08-16 @ 15:12:30
URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0