Take away

Gick ut på en långpromenad för att lindra söndags- och bakfylleångest. Traskade omkring i en och en halv timme, riktigt skönt att röra lite på sig. Kände mig sleten i både kroppen och huvudet men lite frisk luft gjorde gott. Kom dessutom på under promenaden att jag var hungrig. Att ställa sig och laga mat var inget som lockade så det blev thai-mat. Inte världens nyttigaste alternativ men det känns mer "riktigt" är pizza. Lurar antagligen bara mig själv men då får det vara så. Var riktigt smaskens!

Imorgon är en stor dag. Introduktionsveckan för den utbildning jag ska läsa börjar! Känner mig lite för gammal för hela det här nollningsspektaklet men det ska bli intressant. Stod att det skulle vara programintroduktion imorgon, kanske får veta då vad jag gett mig in på?!

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Man kan nog vara med "efter bästa förmåga" på nollandet, det är ju mest det sociala utbytet det gäller. Vår son har upprop den 30:e och sedan är det 2 veckor med festligheter, men de som ansvarar för detta skrev att det finns regler numera för vad detta får innebära och vad som INTE får ske. Vad ska du läsa?



Sv. Visst går man fortare med stavar! Jag ville bara variera mig litet....

2010-08-22 @ 21:23:16
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0