Sovmorgon

Efter mitt nattliga maraton med Grey tog jag en välförtjänt sovmorgon till elva. Har ju trots allt semester till på måndag! Mulet och blåsigt ute idag men det är dags att hoppa i träningskläderna och ta en promenad innan min delikata frukost som ni vet i veckorna består av en diet-shake och ett kokt ägg. Jaja, det gröna teet smakar bra i alla fall!

Köpte tre lådor med Naturdiets pulver här om dagen, ville ha lite att variera mig med och inte bara Nutrilett Forest Fruit. Blev pulver i smakerna ananas, smultron/vanilj och päron. Smakade ananasen igår och ja, den smakade som välling med en touch av ananas. Tyckte dock att den shaken var mycket sötare än Nutriletts även om näringsinnehållet var det samma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0