Packa skolväskan

Idag är det alltså dags! Jag ska bli universitetsstudent! Ska läsa ett program som heter Human Resource Management - personalledning och organisationsutveckling. Idag startat introduktionsveckan och nästa måndag är det upprop. Första företagsekonomikursen börjar nästa tisdag så det blir lite mjukstart i alla fall! Sitter här nyduschad nu och är så nervös! Jag har ingen aning om vad jag gett mig in på. Och jag har definitivt ingen aning om vad jag ska ha på mig! När jag var liten och började skolan åkte mamma, min bror och jag alltid till stan någon vecka innan skolstart och handlade kläder så man var fin när skolan började. Några nya kläder har jag inte handlat specifikt inför denna dag men fin vill man ju vara. Klänning eller byxor? Sletna jeansshorts eller tunika? Skor med klack eller platta? Handväska eller ryggsäck? Gud vad spännande det här ska bli! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

2010-08-23 @ 08:38:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0