Nära döden

Det är inte för inte jag har döpt cross-trainern till Helvetesmaskinen för det är vad den är! Fy satan vad jobbig den är! Plågade mig sjävl 34 minuter på åbäket idag med lite uppvärmning och sen intervallträning. Helt ofantligt jobbigt! Satsade ganska högt och körde i samma tempo och på samma nivåer som i vintras när jag hade tränat några månader men jag klarade hela passet och känner mig stolt och nöjd nu!

Ställde mig dessutom på vågen idag på gymmet, som dom bytt batteri i, och fick en positiv överraskning. Var helt övertygad om att jag vägde både ett och två och tre kilo över hundra men istället visade den ett hekto under! 99,9 kilo. I vintras när jag köpte mitt gymkort, som inte använts sen i april, vägde jag 100,7 kilo så jag har i alla fall inte gått upp. Man får glädjas åt det lilla! Ska i alla fall köpa en egen våg snart, helst innan måndag, så jaag kan väga mig på morgonen istället. Kanske lite mer uppmuntrande siffror då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0