Dag 5

Frukost: En Nutriett-shake, ett kokt ägg, en kopp grönt te med honung och mjölk
Mellanmål: En halv banan, en liten näve saltade cashewnötter, vatten
Snabbt mellanmål efter träning: En halv banan
Lunch: En halv burk tonfisk, två matskdar Keso, två körsbärstomater, några gurkskivor, tre paprikabitar, ynkans lite Thousand Island-dressing, vatten
Mellanmål: En skiva Wasa Delikatess Linfrö med en matsked Keso och kaviar, vatten
Middag:Fantastisk skaldjursbuffé på restaurang i hamnen; olika sorters sill och lax, räkor, rökta räkor, musslor, rödbetor, potatissallad, bröd, desertbord... Listan kan göras lång men underbart gott var det! En halv flaska vin på det och kvällen var succé!

Motion:
En timme promenad.
34 minuter Actic Cardio Express Cross-Trainer (10 minuter uppvärmning, 20 minuter intervallträning i tvåminuters intervaller, nivå 7 / 4, 4 minuter nedvarvning), styrketräning

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna kommentaren ska vara på ett inlägg längre ner men det fungerade inte, hoppas det går bra här!

Jag har berättat för mina föräldrar och pojkvän att jag vill ha en mer hälsosam livsstil. Mina föräldrar tycker det är roligt att jag börjat bry mig och läsa om olika "dieter" eller livsstilar m.m. Samtidigt fick jag idag en låååång utläggning av min pappa att man inte ska bli fanatsik. Jag ångrar att jag berättade. Ska försöka att inte prata så mycket med dem om detta. De tar allt såå allvarligt. Min mamma är helt säker på att jag kommer få en ätstörning. Hon är bara rädd. Väldigt konstigt. Skönt att jag inte ska bo hemma till hösten.

2010-08-13 @ 22:54:56
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentaren är till inlägget där du skriver om man ska berätta för sina vänner. Jag tycker det är min ensak men jag kan inte låta bli att prata om det med min familj men jag ska försöka tona ner det eftersom de anser att jag blir fanatisk :(

2010-08-13 @ 22:56:18
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0