Dag 22

Frukost: En Naturdiet-shake, ett kokt ägg, två deciliter tranbärsjuice, vatten
Mellanmål: En banan, vatten
Lunch: En burk makrill i tomatsås, en skiva Wasa Delikatess Linfrö med Cambozola ädelost, vatten
Mellanmål: En banan, vatten
Middag: Stekt kycklingfilé med ljummen bönsallad (kidneybönor, zucchini, halloumiost, rödlök, körsbärstomater, vitlök och chili), Kesella-baserad vitlökssås, hallon-balsamico-creme, vatten
Övrigt: Två rutor Lindt Excellance Caramell



Motion:
10 minuter cykling, styrketräning, 30 minuter promenad på löpbandet (6,5 km/h)

Kommentarer
Postat av: Warrior

Sv: Alkhol är såå dumt. Men sen vill jag inte heller dricka ett glas vin för det tycker jag är onödigt. Ska jag dricka alkohol överhuvudtaget så ska det vara en fylla - ett glas vin låter jag hellre bli.. Så det är väl något positivt. Nu ska jag fan i mig inte dricka på länge.. Känns skönt. Nu är man avskräckt från alkholen ett par veckor!



& nu är mina ben mycket mycket bättre. haltar inte längre :)

2010-08-30 @ 20:52:11
URL: http://weightlosswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0