Biblio vadå?

Första föreläsningen är avklarad. Högt tempo och jag misstänker att det kommer bli värre. Trodde att det skulle vara lite "mjukstart" men ack så fel jag hade. Har fått massor med läsanvisningar tills imorgon och jag har inte böckerna! Beställde dom på nätet i helgen, trodde att första veckan klarar man sig säkert utan böcker. Tjena liksom! Så nu ska jag gå till något så spännande som biblioteket. Trots att jag varit student i fyra år i den stad jag nu bor i så har jag bara varit på biblioteket två gånger. En gång var en rundvandrig för nya studenter, andra gången en föreläsning i sökteknik inför examensarbetet. Kan bli spännande det här...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-08-31 @ 12:58:13
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0